perjantai 18. tammikuuta 2013

Haastetta pukkaa

Sain Satuselta haasteen kertoa itsestäni 11 asiaa..
Jossain vaiheessa tiukensin blogini yksityisyyttä reilulla kädellä, katsotaan mitä paljastuu : )




1. Olen herkkä ihminen ja minulla onkin kyky vaistoa ja aistia asioita, jännitteitä
2.Vihaan epärehellisyyttä, keplottelua, valehtelua ja minulla on vahva oikeudentunto
3. Elämä on koetellut minua välillä erittäin rankalla kädellä 
4.Kiitän päivittäin asioista jotka minulla ja perheelläni on hyvin
5. Olen ymmärtänyt vastoinkäymisten ja menetyksien tuoman "opetuksen" jälkeenpäin enkä tunne katkeruutta



6. Henkisyys on voimavarani 
7. Suosin luomua etenkin ruuassa ja tavoitteenani on muuttaa radikaalisti perheemme ravintotottumuksia terveellisempään suuntaan : )


8. Kierrätän aina kun vain voin vaatteet, tavarat, lasin, pahvin, lehdet, metallin ja odotan että voisin viedä muovinkin kaupungissani keräykseen


9. Pyrin aina näkemään asiat positiivisesti, olen mielelläni porukan tsemppaaja
10. Uskon vetovoiman lakiin; saat mitä oikein paljon haluat


11. Olen onnellinen tässä ja nyt



Satun kysymykset haastamilleen blogeille:

1. Mikä tekee sinut onnelliseksi? 
Kaikkinainen tekeminen oman perheeni kanssa

2. Mitä mieltä olet perhepedistä - minkä ikäiseksi on ok nukkua samassa sängyssä?
Itse haluan nukkua yöni rauhassa eikä meillä ole harrastettu perhepetejä, 5-vuotias voi tulla kyllä painajaisen jälkeen viereen jatkamaan unia, mutta meidän perheen raja on siinä ettei koulunsa aloittanut enää väliin änkeä.

3. Minkälaiseksi tyypiksi ystäväsi sinua kuvailisivat?
Luultavasti hyväntuuliseksi

4. Asia, joka saa sinut hermostumaan?
laskujen maksaminen

5. Mitä teet tämän jälkeen?
Aloitan kahvakuulatreenin : )

6. Paras säästövinkkisi?
On ollut ettei mene ale myynteihin, kun tulee helposti tehtyä hutiostoksia

7.Lempivärisi?
Musta ja valkoinen

8. Tiedätkö mikä on kaljavelli ilman googlaamista?
Voin kuvitella, mutta tuskin tiedän : )

9. Uuden vuoden lupauksesi?
Lisätä liikuntaa, vähentää sokeria

10. Mitä ilman et voisi elää?
Miehen mielestä tietokonetta ilman en tulisi toimeen : )

11. Paras rentoutumisvinkkisi?
Ulkoporeammeessa poreilu : )

Tämän haasteen saat halutessasi napata mukaan, minulla on nyt kiire kahvakuulailemaan! 

                                         Kivaa iltaa Sinulle, iloa ja valoa!
                                                                    

1 kommentti:

  1. Kivoja juttuja, monissa natsaa mun kanssa. :) Ja ihana toi sun kahvakuulavimma, hienoa! <3

    VastaaPoista