maanantai 20. syyskuuta 2010

Tosiasioita

Näinä aikoina ei ole helppoa saada työtä, joillekin työnantajille pitäisi hakijalla olla työkokemusta mahdollisimman paljon ja ikää mahdollisimman vähän. Tutkintoja monelta alalta ja sitä rataa.
Ei ole myöskään helppoa olla lähes 4-kymppinen, töitä etsivä suurperheen äiti ja vaikkei ikä tai vuosien kertyminen minulle itselleni ole KOSKAAN ollutkaan mikään ongelma, ikä on OIKEASTI vain numeroita ja minunkin henkinen ikäni on ihan hetkestä riippuen jotain viiden- sadan vuoden väliltä.
Koskaan, ikinä milloinkaan en ole suurta perhettäni katunut vaikka paljosta olen paitsi jäänytkin (ja tottavie saanutkin jotain sellaista mitä ei voi urassa tai rahassa koskaan mitata!!!), ei ole vuosikymmenien työkokemusta monilta eri aloilta, pienimmäiseni ovat vielä päiväkoti-ikäisiä.
Minä HALUAN kuitenkin nyt töihin kodin ulkopuolelle, minä PYSTYN sitoutumaan vuosiksi työhön, minä olen MOTIVOITUNUT tekemään tuloksia, minä PIDÄN lupaukseni ja minä OSAAN ja olen ONNELLINEN ja TYYTYVÄINEN elämääni.
Osaan kuitenkin parhaiten olla juuri minä, enkä kukaan muu.
Viime viikolla kävin neljässä koulutustani vastaavassa työhaastattelussa ja totesin ettei ole ollenkaan helppoa olla minä ja löytää työtä.
Tänään vihdoin sain odotetun puhelun;
Sain lähes unelmieni työn myyjänä sisustus- ja lahjatavaraliikkeessä.
Hyvä minä!

Onnellisuutta ja valoa elämään toivon myös teille kaikille!




Kuvat lainattu Sia home fashion sivuilta





7 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon uuden työsi johdosta. Olisi ihanaa olla sisustusliikkeessä töissä :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Tämä on minulle ISO juttu saa tehdä työtä mitä rakastaa; ollaaa ihmisten parissa, auttaa lahjatavara hankinnoissa ja hoitaa liikkeen ilmettä esillepanoilla ja somistuksilla, joka onkin mun viimeisin koulutus :-)

    VastaaPoista
  3. NO PERHANA :D SILLÄ LAILLA!!!! :)))
    <3

    VastaaPoista
  4. Olen jo pitkään seurannut blogiasi ja perheenne tapahtumia. Nyt oli ihan pakko kirjoittaa: Onnea uuden työpaikan johdosta! Olen itsekin palannut työelämään viiden vuoden kotonaolon jälkeen, suuri mullistus..

    VastaaPoista
  5. Mahtavaa! Onnea uuden työn johdosta! Olet paikkasi varmasti ansainnut. Raikkaita uusia tuulia elämääsi=0)

    VastaaPoista
  6. Onnea uusiin haasteisiin! :-)

    Ja mukavaa syksyn jatkoa...

    -Tanja-

    VastaaPoista