sunnuntai 13. syyskuuta 2009

Syksy saapuu..

Luvattoman pitkä tauko, suokaa anteeksi!
Kesä lähenee loppuaan, mutta toisaalta jokainen päivä tuo uuden mahdollisuuden ja uusia haasteita kohti tässä mennään:-)
Syksy on ihanaa tunnelmallista aikaa, takassa räiskyy tuli, kynttilät palavat hämärässä illassa ja rentouttava musiikki soi taustalla. Villasukat kaivetaan esille ja kietoudutaan torkkuhuopaan juomaan teetä.
Nautin suunnattomasti kävelyistäni metsässä, uudet kumisaappaat jalassa ja lempimusiikkia kannettavassa cd-soittimessa, syksyn tuoksu tuo mieleen muistoja lapsuudesta.

Ihanaa alkavaa viikkoa teille kaikille!











7 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja tunnelmia! Jätän puumerkkini, että olen ryhtynyt seuraamaan blogiasi. :)

    -inari

    VastaaPoista
  2. Kyllä syksy on ihanaa aikaa. Kesän lämpimien jälkeen minä kaipaan jo raikkaita säitä. Kiitos kauniista kuvista.

    VastaaPoista
  3. Ekaa kertaa kurkistamassa ihanaan kotiinne :)

    VastaaPoista
  4. Syksystä nauttija täälläkin käyskentelee. ensimmäinen kuurainen aamu vielä edessä, paljaat puut huojuen. kynttilän liekki valaisee. syksy on minun aikaani!

    VastaaPoista
  5. Täytyy myöntää, että olin jo ehtinyt kaivata sinua :)
    Pieni - tai isompikin - tauko on toisinaan ihan paikallaan.

    Kauniita kuvia, jälleen kerran.

    Tunnelmallisia syyspäiviä!!

    VastaaPoista
  6. Kiitos ihanasta blogistasi,olen avovaimo perheeseemme kuuluu lisäkseni: isäntä ja hassu pulska mustavalkoinen kollipoika asumme vanhassa talonpoikaismallisessa ok-talossa jossa joskus muinoin ollut kauppakin.Haaveilen lisä remonteista ja sisustamisesta,hyvin suunniteltuhan on jo puoliksi tehtyä;)Blogisi on aivan ihana oikein ihanaa syksyä sinulle ja perheellesi:T:Taiska

    VastaaPoista
  7. Sinulla on ihana koti ,todella kaunista.
    Minä aloitin juuri oman blogini
    tervetuloa tutustumaan
    Tiina

    VastaaPoista