tiistai 16. joulukuuta 2008

17/24

 


Eilen saapui odotettuakin odotetumpi lähetys luultavasti suoraan Korvatunturilta, olen pitkään toivonut digijärjestelmä kameraa ja eilen sain, luultavasti paketti olisi pitänyt jättää aattoon, mutta enhän minä millään raaskinut! Voitte vain arvailla mitä täällä tänään(kin) puuhaillaan jokainen liikenevä hetki, no valokuvataan tietysti ;-D Julkaisukelpoisia kuvia ei ole ihan heti tiedossa, on meinaan sen verran monimutkainen tuo minun joululahjani ;-D
Posted by Picasa

2 kommenttia:

  1. Käyn täällä päivittäin katsomassa kalenteriluukkusi. Kiitos joulukalenterista! Ja onnea uudelle kameralle!

    VastaaPoista
  2. Onneksi olkoon. Harjoittelu digijärkkärin kanssa on onneksi tosi mukavaa! Ohjekirjan kanssa vaan kokeilemaan, niin niitä kuvia alkoi syntymään. Ensimmäinen kuva oli kyllä minulla ainakin niin epäonnistunut, että nauru pääsi. :) Pikkuhiljaa olen sitten kokeillut erilaisia vähemmän automaattisia kuvausvaihtoehtoja.

    VastaaPoista